Организацискиот дизајн е резултат на процесот на обликување на организациската структура, со цел истатата да се усогласи со бизнис стратегијата, функциите, процесите и контекстот во кој компанијата постои.
РАЗВОЈ НА КОРПОРАТИВНИ ПОЛИТИКИ
Политиките и процедурите ја сочинуваат рамката на функционирање и истовремено дефинираат формален систем на односи и задачи на сите нивоа во организацијата.
Врз основа на DEKRA методологија, експертиза и know how, креираме политики и процедури кои ја подобруваат ефикасноста и ефективноста на компаниите.
Чекори:
ДИЗАЈН НА РАБОТА, ПРОЦЕНА И МАПИРАЊЕ
Преку дизајнирање на формален систем, DEKRA им овозможува на своите клиенти да ги координираат и мотивираат вработените кон остварување на долгорочните компаниски цели.
Чекори:
-
Мапирање на работни процеси
-
Мапирање на работни места
-
Дизајнирање на работни места
-
Да се култивира средина на учење
-
Мапирање и вклопување на вработени на работни места и нивно усогласување во рамките на организациска структура.
DEKRA принципи
-
Нашите консултантски услуги се прилагодени на Вашиот бизнис.
-
Покриваме широк спектар на услуги од областа на човечките ресурси согласно Вашите потреби.
-
Применуваме сеопфатен и иновативен пристап.
-
Негуваме долготрајно партнерство и поддршка.